پژوهش بررسی عوامل موثر بر توسعه بازار و بازارگرایی در شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان خراسان رضوی
پژوهشی با عنوان بررسی عوامل موثر بر توسعه بازار و بازارگرایی در شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان خراسان رضوی با فرمت ورد چکیده: تحقیق حاضر با هدف بررسی عوامل موثر بر توسعه بازار و بازارگرایی در شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان خراسان رضوی انجام گرفت. تحقیق حاضر از بعد هدف، کاربردی است و روش پژوهش مناسب که در این تحقیق بکار رفته است، با توجه به ماهیت موضوع، توصیفی از نوع پیمایشی و همبستگی است. جامعه آماری در این تحقیق کلیه مشتریان شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان خراسان رضوی میباشند که تعداد آنها نامحدود در نظر شده است. جهت برآورد حجم نمونه از جدول تهیه شده به وسیله کرجسی و مورگان استفاده شده است که تعداد 384