Helpdesk Pro 1.4.0
فرم های تماس با ما و یا ارتباط با ما در انواع پیشرفته تر خود به سامانه پرسش و پاسخ و یا انتقادات و پیشنهاد و همچنین ارتباط با دپارتمان های فنی و کاری و مدیریتی مختلف سایت تبدیل می شود.
امکاناتی که قلب تپنده ی یک وب سایت را تشکیل می دهند. بخشهایی که به خودی خود بطور خواسته و ناخواسته ، به درآمدزایی و کسب اهداف مختلف منجر می شوند.
شما در یک وبسایت با قرار دادن بخشی بعنوان ارتباط با بخشهای مختلف فنی و یا مدیریتی سایت ؛ براحتی هرچه تمام تر میتوانید اعتماد و اطمینان کاربر خود را به سمت خود جلب نمایید.کاربری که از ارزشمندترین سرمایه های هر وبسایتی میباشند!
سیستم قدرتمند مدیریت پرسش و پاسخ و تیکت دهی Helpdesk Pro یکی از قویترین سیستم های ایجاد کننده سامانه های ارتباط با مشتریان و تیکتینگ و پاسخگویی آنلاین می باشد.
شما بواسطه ی این سیستم می توانید در وبسایت جوملایی خود دپارتمانهای مختلفی تعریف کنید. و سازماندهی خاصی بروی اعمال جاری وبسایت داشته باشید.
برخی از ویژگی های این افزونه عبارتند از :
- قابلیت نصب بروی جوملا 2.5 و 3.0
- مدیریت و کاربری بسیار آسان و کاربردی
- امکان ایجاد بخش دانشنامه
- ارسال پرسش توسط کاربران سایت و دریافت پاسخ بصورت آنلاین
- امکان ایجاد دسته بندی موضوعی
- تعریف و دسته بندی تیم پشتیبانی به همراه اعمال سطوح دسترسی
- ثبت و نگهداری تمامی تیکت های ارسال شده توسط کاربر
- امکان ارجاع تیکت به واحد یا کارشناس دیگر به همراه توضیحات
- فعال و غیر فعال کردن دسترسی به سیستم تیکت برای کاربران توسط مدیر سایت
- قراردادن امضای کارشناس پشتیبانی در انتهای پاسخ، بصورت خودکار
- امکان ارسال تیکت به همراه فایل های ضمیمه توسط کاربر
- امکان مشخص نمودن وضعیت پرسش و همچنین دسته بندی بر حسب دپارتمان و الویت
- امکان جستجو در تیکت ها و ذخیره سازی نتایج
- امکان ایجاد پاسخ های سریع توسط مدیر سایت
- امکان تعریف فیلدهای اضافی جهت دریافت اطلاعات کامل تر از کاربران برای هر یک از دپارتمان ها
- ارسال ایمیل های اتوماتیک جهت آگاه سازی مدیر و کاربر سایت
- ارسال ایمیل های آگاه سازی به صورت HTML
- امکان افزودن کارشناس برای پاسخگویی به تیکت ها بر اساس سطوح دسترسی و همچنین دپارتمان ها
- دارای کد امنیتی برای تشخیص کاربر انسانی از روبوت ها
- امکان ایجاد دپارتمان های متفاوت برای کاربران سایت
- مرتب سازی تیکت ها بر اساس تاریخ، مشتری یا اولویت
Helpdesk Pro 1.4.0 >>> پشتیبانی از جوملا 2.5 و 3