تحقیق بررسی تأثیر استاندارد ایزو 9000 بر راندمان شرکت توزیع نیروی برق

تحقیق بررسی اثر ایزو 9000 بر عملکرد شرکت نیروی برق دارای 139 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد مقدمه: «مشتری مهمترین ناظر بر فعالیت های ماست، او به ما وابسته نیست، ما به او وابسته ایم. مشتری در کار ما یک هدف زودگذر نیست، بلکه مشتری هدف و غایت همه اقدامات ماست. او یک فرد خارجی در سازمان ما محسوب نمی شود، بلکه مشتری جزئی از سازمان ماست. ما به خدمتی که به مشتری ارائه می دهیم، به او لطف نمی کنیم، بلکه او از این طریق، فرصتی برای ادامه کار به ما می دهد و در حق ما لطف و التفات می نماید.» «ماهاتما گاندی» (بهرامی رخی- 1378- ص 4) تاریخ تمدن بشر، نشان می دهد که دوره