مبانی نظری ارزشیابی الکترونیکی

دانلود فایل

مبانی نظری ارزشیابی الکترونیکی

1565596104 5614 - مبانی نظری ارزشیابی الکترونیکی

تاریخچه آموزش الکترونیک ایده استفاده از رایانه و شبکه های رایانه ای بر فعالیت های آکادمیک و علمی به دهه ۱۹۹۰ باز می گردد. یکی از اقدامات در این راستا پروژه آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی آرپا [1] با هدف ایجاد شبکه ای برای تبادل اطلاعات نظامی و امنیتی در ایالات متحده بود تا از تبعات جنگ سرد با شوروی سابق در امان باشد، ولی در عین حال از آنجائی که سه مرکز از چهار مرکزی که برای راه اندازی شبکه آرپا در نظر گرفته بودند دانشگاه های ایالت متحده بودند، شبکه های رایانه ای از همان ابتدا در بستری آکادمیک رشد کردند و از اوایل دهه ۱۹۷۰ با به ثمر نشستن این پروژه تبادل اطلاعات و داده های علمی بین مراکز آکادمیک ایالات متحده آغاز شد. البته آموزش الکترونیکی به شکل امروزی و این