پاورپوینت , تحقیقات و تصمیم گیری در زمینه بازاریابی , 65 اسلاید , PPTX

این پاورپوینت با موضوع تحقیفات تصمیم گیری در زمینه بازاریابی • فصل اول – نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی • فصل دوم – تحقیقات بازاریابی **سؤالات عمده پیش روی بازاریابان 1- چگونگی بخش بندی بازار و انتخاب بهترین بخش 2- چگونگی مزیت بخشی بر محصول 3- نحوه رفتار با مشتریان در مورد قیمت 4- و سؤالات متعدد دیگر در مورد آمیخته ها **برخی از ابزار و مفاهیم عمده بازاریابی بازاریاب ، مشتری احتمالی ، بازار هدف ، خواسته ، نیاز ، تقاضا ،