پیشینه و مبانی نظری یادگیری الکترونیکی ترکیبی در روش تدریس فعال فناورانه

دانلود فایل

پیشینه و مبانی نظری یادگیری الکترونیکی ترکیبی در روش تدریس فعال فناورانه

1581514477 8524 - پیشینه و مبانی نظری یادگیری الکترونیکی ترکیبی در روش تدریس فعال فناورانه

توضیحات : پیشینه و مبانی نظری یادگیری الکترونیکی ترکیبی در روش تدریس فعال فناورانه تعداد صفحه 26 در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : یادگیری الکترونیکی ترکیبی در روش تدریس فعال فناورانه با بررسی سیر تحول روش های تعلیم برای دستیابی به کیفیت های بالای آموزش، با مدل های نوینی از تعلیم مواجه می شویم که آمیزه ای از آموزش های حضوری و الکترونیکی (مجازی) است و از آن به آموزش ترکیبی تعبیر شده است(زارعی زوارکی، 1388). اگر چه از یادگیری ترکیبی تعاریف گوناگونی براساس محیطی که درآن به کارگرفته می شود و چگونگی استفاده از آن ارائه شده است، اما بسیاری از محققان بر این امر متفق القولند که آموزش ترکیبی یک تلفیق صحیح ازآموزش چهره به چهره