مبانی نظری عشق ودوستی نظریه پرخاشگری وبازیهای رایانه ای

دانلود فایل

مبانی نظری عشق ودوستی نظریه پرخاشگری وبازیهای رایانه ای

1581856348 8524 - مبانی نظری عشق ودوستی نظریه پرخاشگری وبازیهای رایانه ای

توضیحات: مبانی نظری عشق ودوستی نظریه پرخاشگری وبازیهای رایانه ای در 24 صفحه درقالب Word قابل ویرایش. فهرست مطالب : مبانی نظری عشق ودوستی نظریه پرخاشگری وبازیهای رایانه ای فصل دوم ( پیشینه و ادبیات پژوهش ) ……………………………………………………………………………………….20 مرور پیشینه …………………………………………………………………………………………………………………………………….21 نظریه پالایش ……………………………………………………………………………………………………………………………………39 وضع تحصیلی دانش آموز پرخاشگر ………………………………………………………………………………………………………….41 خصوصیات شخصیتی دانش آموزان پرخاشگر ………………………………………………………………………………………………44 راههای اصلاح و مهار پرخاشگری …………………………………………………………………………………………………………..47 بخشی از متن: پیشینه و ادبیات تحقیق بازیهای کامپیوتری در سال 1972 با " پنگ " ( یک بازی تنیس روی میز رایانه ای ) آغاز شد ، و سپس هم در نظام سخت افزاری و هم در نظام نرم افزاری شروع به رشد کرد ( کلول و پانیر ، 2000 ) . در همان سال در شرکت مگناوکس به عرضه یک مجموعه بازی ویدئویی