مبانی نظری پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی

دانلود فایل

مبانی نظری پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی

1599373457 8524 - مبانی نظری پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی

توضیحات : مبانی نظری پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی در 39 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی برخلاف تبلیغات در رسانه­های سنتی، تبلیغات اینترنتی دارای دامنه وسیعی از انواع متنوع تبلیغات، بر حسب محتوا [1] (مانند تجاری، آموزشی)، شکل [2] (مانند مکان نمایش، اندازه، رنگ) و رفتار (مانند نحوه نمایش تبلیغات، زمان­بندی نمایش تبلیغات) می­باشد. در حال حاضر تبلیغات اینترنتی تبدیل به یکی از مهم­ترین اجزا طراحی وب­سایت­ها شده است. واقعیت این است که محیط­های اینترنتی مانند وب­سایت­ها با تبلیغات اینترنتی، تاثیر قابل توجهی بر پاسخ­های شناختی، احساسی و رفتاری دارند (دایلی [3] ، 2004؛ اروگلو و همکاران [4]