پاورپوینت بتن غلطکی از ابتدا تا طراحی و اجرا
فرمت فایل: ppt
تعداد اسلاید: 55
ازجمله مشکلات اساسی معابر سواره رو خیابانها و شبکههای بزرگراهی و محوطههای صنعتی در کشور ما تخریب و تعویضهای متوالی آسفالت میباشد که در کنار تحمیل خسارات میلیاردی به اقتصاد ملی، ضریب ایمنی جادهها و خیابانهای کشور را نیز به شدت کاهش داده است و البته خسارات فراوانی نیز به خودروها وارد میکند به نحوی که این وضعیت مورد اعتراض 100 درصد صاحبان اتومبیلها و رانندگان میباشد! اعتراض که تکنولوژی فعلی ساخت معابر قادر به پاسخگویی و رفع این معضل نیست و نیازمند تغییر ساختاری و تکنیکی طراحی و ساخت معابر سواره رو و ترافیکی میباشد.
از طرفی معضل زیست محیطی استفاده از مواد فعلی و هیدروکربنها در ترکیب آسفالت قیری در کنار پائین بودن قابلیتها و آسفالت قیری برای احراز بسیاری از مشخصات فنی مورد لزوم در معابر ترافیکی بالاخص دوام و پایداری در برابر تغییرات جوی و سیکلهای یخبندان، گزینه رویههای بتنی RCCPراپیش رو قرار داده است.
فهرست مطالب
مقدمه
تاریخچه
تعریف
دلایل گسترش استفاده از : RCC
موارد کاربرد بتن غلتکی
مزایای ویژه استفاده از بتن غلتکی RCC
مزایای استفاده بتن غلتکیRCC در مناطق مخنلف
مقایسه بتن غلتکی با بتن متعارف (CVC)
برتری بتن غلتکی در مقایسه با روسازی آسفالتی
روش طراحی روسازی RCCP
روش PCA
روش گروه مهندسین ارتش آمریکا
روابط مقاومتی در بتن غلتکی RCC
مقاومت کششی: ASTM C 496
تحلیل امکانسنجی فنی اقتصادی ساخت روسازی بتنی RCC در ایران
طرح اختلاط بتن غلتکی : RCC Mix Design
دو روش کلی برای طرح اختلاط :
مصالح مصرفی در RCC
ترکیب مصالح و تعیین نسبت اختلاط
مراحل تهیه طرح اختلاط RCC
مشخصات کلی بتن غلتکی
استانداردهای کاربردی در RCC
کنترل کیفی بتن غلتکی
ساخت درز در بتن غلتکیRCC
تولید بتن غلتکی RCC
پخش بتن غلتکی RCC
مراحل تولید و اجرای RCC
تثبیت لایه زیر سازی وروسازی با آهک
مراحل اجرای عملیات تثبیت با آهک