آشنایی با انواع سرم

- آشنایی با انواع سرم

آشنایی با انواع سرم

این فایل تحقیق آماده دانشجویی که در قالب PDF و در 9 صفحه تهیه و تنظیم گردیده شامل مهمترین مطالب در مورد انواع سرم ها و قابل ارائه در کلاس می باشد.

محلول ها از نظر غلظت اسمزی – محلول های ایزوتونیک – محلول های هیپرتونیک – محلول های هیپوتونیک – محلول های تزریقی نمکی – موارد استعمال – موارد منع مصرف – عوارض جانبی – محلول تزریقی رینگر – رینگرلاکتات – محلول های تزریقی قندی – دکستروز 5 و 10 و 20% – موارد استفاده – محلول های قندی نمکی – مانیتول – دکستران 40 – تجویز مانیتول – سرم آمینواسیدی – سرم کربوهیدراتی – سرم اینترالیپید – سرم کلروسدیم – هماکسل – نکاتی در مورد آماده کردن داروها و سرم ها و …. بخشی از مهمترین مطالب این فایل تحقیق دانشجویی می باشد.

 

علاقمندان به دریافت این فایل پس از انجام کامل مراحل خرید و پرداخت مبلغ اندک(4500 تومان) بلافاصله فایل و لینک دانلود آن را در صفحه آخر خرید و نیز در ایمیل خود دریافت خواهند نمود.

در صورت هرگونه نارضایتی از فایل و یا اشکال در دانلود فایل پس از پرداخت هزینه ،حداکثر تا 48 ساعت مشکل را به آدرس زیر ایمیل فرموده تا در اسرع وقت مشکل برطرف و یا وجه شما استرداد داده شود.

Heartman.ghasemabadi@gmail.com

 

برای دانلود کلیک کنید