پاورپوینت تعریف برات چیست

دانلود فایل

پاورپوینت تعریف برات چیست

 

پاورپوینت تعریف برات چیست شامل 34 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق ، علوم سیاسی ، بازرگانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

برات سندی‌ تجاری‌ است که‌ به‌ موجب‌ آن‌ کسى‌ به‌ دیگری‌ دستور مى‌دهد که‌ مبلغ‌ معینى‌ را در زمان‌ مشخص‌ در وجه‌ یا به‌ حواله‌ کردِ شخص‌ ثالث‌ پرداخت‌ کند. دستور دهنده‌ را برات‌کش‌، برات‌ دهنده‌ یا صادر کننده‌ مى‌نامند؛ کسى‌ که‌ به‌ او دستور داده‌ شده‌ است‌، برات‌گیر یا محال‌ٌ علیه‌، و شخص‌ ثالث‌ دارنده‌ نامیده‌ مى‌شود. این‌ سند از مهم‌ترین‌ اسناد تجاری‌ و در معاملات‌ بین‌المللى‌ و داخلى‌ از وسایل‌ مهم‌ پرداخت‌ و کسب‌ اعتبار به‌ شمار مى‌رود.

 مزایای استفاده از برات

بسیاری از مردم ترجیح می دهند که پرداخت های خود را از طریق براتها انجام دهند. دلیل اینکه از میان روش های مختلف پرداخت،برات انتخاب می شود مزایای استفاده از این سند تجاری است. چون کسی که براتی دریافت می کند، مورد حمایت قانون است. او از امتیازاتی برخوردار است که دیگران محروم از آن هستند.

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه
مزایای استفاده از برات
انواع برات
کارکرد برات 
تعیین سررسید برات 
مهلت مطالبه قبولی و پرداخت برات 
اعتراض به پرداخت نشدن وجه برات 
مهلت اقامه دعوا 
مرور زمان 
پایان

 

عنوان : تعریف برات چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 624 کیلوبایت

تعداد صفحات : 34

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

pb87 1وتعریف برات چیست - پاورپوینت تعریف برات چیست

دانلود فایل