پاورپوینت استراتژی های قیمت گذاری محصولات ، در حجم 46 اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از متن:
قیمت یکی از اساسی ترین ارکان کسب وکار است که نقش مستقیمی در ایجاد سود ایفا می کند. این جزء بااهداف ، سیاست ها وراهبردها در ارتباط است.
از جمله ویژگی های قیمت ، انعطاف پذیری ، سرعت تغییر ومزیت رقابتی است .
قیمت گذاری : کلیه فعالیت هاوبرنامه هایی که برای تعیین ارزش محصولات وخدمات خود انجام می دهید.
قیمت : عبارتست از میزان ارزشی که مشتریان جهت استفاده از محصولات وخدمات ، برای آن قائل اند.
مراحل تعیین قیمت :
1- تعیین هدف در قیمت گذاری
2-برآورد تقاضا
3- برآورد هزینه
4- تجزیه وتحلیل هزینه های، قیمت ها ومحصولات شرکت های رقیب
5- انتخاب روش قیمت گذاری و انواع روشها
6 – تعیین قیمت نهایی
و…
فهرست مطالب:
اهمیت و نقش قیمت وقیمت گذاری
مراحل تعیین قیمت
روش های قیمت گذاری
اقدامات پس از قیمت گذاری
قیمت گذاری در بازار صنعتی
اثر فناوری اطلاعات بر طرحهای قیمت گذاری
این فایل با فرمت پاورپوینت در 46 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.