دانلود پاورپوینت با موضوع محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی ( فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 19 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
اهمیت فرهنگ در بازاریابی بینالمللی
تعریف فرهنگ
عناصر فرهنگ
مذهب
نمونههای تاثیر مستقیم مذهب بر فعالیتهای تجاری
تحریمها و تجویزهای مذهبی
نگرش به موقعیت زنان
عادات
سطح تحصیلات
هنر در بازاریابی
تشابهات فرهنگی و استانداردسازی فعالیتهای بازاریابی بینالمللی
فواید استانداردسازی خطمشی بازاریابی
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی ، " می باشد که در حجم 19 اسلاید، تهیه شده است.