پاورپوینت سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی (فصل هفتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)

دانلود فایل

دانلود پاورپوینت با موضوع  سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی (فصل هفتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب  pptx  و در 33 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

تعریف کالا

دوره عمر کالا

استراتژی تصمیم گیر ی در مورد عرضه محصولات به بازارهای بین الملل

نمودار سیکل عمر کالا

استراتژی عرضه محصول جدید

عوامل تشویق استراتژی غیریکسان نمودن تولید کالا (انطباق کالا)

استراتژی یکسان سازی تولید کالا در بازاریابی بین المللی

دلایل استفاده از استراتژی یکسان سازی تولید کالا در بازاریابی بین المللی

استراتژی محصول

استراتژی های بازاریابی تخصیصی و تفکیکی

استراتژی صادرات

استراتژی تنوع محصول

تنوع افقی و عمودی

استراتژی نام محصول برای بازارهای بین المللی

سیاست های اصلی مارک گذاری

استاندارد کردن کالا

بسته بندی کالا

معیار انتخاب بسته بندی

تصمیمات در مورد بسته بندی

برچسب زنی

حمل کالا

نکات قابل توجه در حمل کالا

خدمات در بازار بین المللی

ضمانت

سوالات ضمانت کالا

خدمات تعمیراتی در بازار بین المللی

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی ، " می باشد که در حجم 33 اسلاید، تهیه شده است.

 

 

دانلود فایل