حل مشکل جلب توجه دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی ( گروه روانشناسی و علوم تربیتی و آموزش )

- حل مشکل جلب توجه دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی ( گروه روانشناسی و علوم تربیتی و آموزش )

حل مشکل جلب توجه دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی ( گروه روانشناسی و علوم تربیتی و آموزش )

فایل ذیل در قالب word  و 14 صفحه که قابل ویرایش و شامل چکیده ، مقدمه ، بیان مسئله ، اهمیت و ضرورت ، اهداف ، انتخاب راه حل های ممکن و تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری می باشد که گوشه ای از متن تقدیم نگاه زیبای شما میشود . 

 چکیده:

    زندگی در عصر حاضر تحولات بسیاری در زندگی بشر ایجاد کرده که ما شاهد مشکلات فتاری بسیاری درکودکان و نوجوانان از جمله مشکل توجه طلبی هستیم. اقدام پژوهی حاضر، توسط کارورز رشته آموزش ابتدایی در ترم ششم دانشگاه و در پی درمان مشکل توجه طلبی دانش آموزان در کلاس پایه سوم ابتدایی در مدرسه دخترانه آسیه1، که مشکلی فراگیر در بین آنها بود می باشد. با ریشه یابی این مشکل و ارائه راه حل هایی،  تا حدی موفق به بهبود آن شدیم.

 

 مقدمه:

    در عصری که ما درآن زندگی می کنیم، پیشرفت زندگی ماشینی و افزایش هزینه های زندگی باعث شده، افراد بیشتر وقت خود را برای تامین مخارج خود و خانواده در بیرون از خانه و در محیط کار بگذرانند وبه تبع تعداد فرزندان خانواده به طور محسوسی کاهش یافته و شاهد پدیده تک فرزندی در اطراف خود هستیم.بسیاری از این فرزندان تک فرزند ساعتهای بسیاری از روز خود را در عوض اینکه با مادرخود خواهر وبرادرهای خود بگذرانند ، وقت بسیاری را صرف بازی های رایانه ای می کنند و هر کدام از آنها و همچنین در سنین مختلف، برای پرکردن خلا محبت و توجه خود راهی را انتخاب
می کنند ، یکی از آنها در پی ارتباط با افراد بیگانه در فضای مجازی، دیگری شاید در محیط مدرسه دنبال برآوردن این نیاز باشد و یا شخصی دیگر شاید به گونه ای متفاوت تنهایی وشاید افسردگی دامن گیر او بشود.

 بیان مساله:

    به عنوان کارورز در کلاس پایه سوم در مدرسه ای در کرج مشغول فعالیت بودم. رفتار دانش آموزان با معلم و دوستانشان را زیر نظر داشتم. مساله ای که ذهن مرا درگیر خود کرده بود ، رفتارهای دانش آموزان مبنی بر ابراز  و نشان دادن خود و وسایل  خود و جلب توجه بود .

برای دانلود کلیک کنید