روانشناسی ورزش و ورزش در سال 2050 مارکوس راب

- روانشناسی ورزش و ورزش در سال 2050 مارکوس راب

روانشناسی ورزش و ورزش در سال 2050 مارکوس راب

روانشناسی ورزش و ورزش در سال 2050

مارکوس راب

این فایل 31صفحه مطلب علمی به زبان انگلیسی به همراه ترجمه آن می باشد قابل ذکر است که ترجمه متن به وسیله ماشین انجام شده است و در قسمتهایی، متن ممکن است مخدوش یا ناخوانا باشد در صورتیکه خواهان ترجمه تخصصی توسط متخصصین این مجموعه هستید می توانید به ازای هرصفحه مبلغ ده هزار تومان به شماره کارت 6221061063283123 واریز و شماره صفحات درخواستی ترجمه به همراه فیش واریزی به شماره 09106820386 در ایتا ارسال نمایید.

این فایل پی دی اف شامل 62صفحه می باشد 31صفحه اول ترجمه به زبان فارسی و 31 صفحه دوم   این فایل اصل مطالب علمی به زبان انگلیسی می باشد مطالب این فایل شامل موارد زیر می باشد

روانشناسی ورزش و ورزش طبق تعریف، رفتار انسان را توصیف، توضیح و پیش بینی می کند. با این حال، پیش‌بینی‌های دقیق رفتار انسان بیش از اینکه یک قاعده باشد استثنا هستند و بنابراین جای تعجب نیست که روانشناسان ورزش و ورزش نمی‌توانند به خوبی پیش‌بینی کنند که چه کسی در 10 سال آینده یک استعداد یا مدال طلا خواهد گرفت. در همین راستا، توصیف تلاش‌های علمی در آینده‌نگر یا با تحلیل وضعیت فعلی تا حدودی آسان‌تر از پیش‌بینی اینکه یک رشته در سال 2050 چگونه خواهد بود.
با این حال، سطوح مشابهی از پیچیدگی، مدل‌های خود را روی رویدادهای آینده (نزدیک) آزمایش کرده‌اند، مانند پیش‌بینی ریاضی انتخابات ریاست‌جمهوری، تغییرات آب‌وهوایی، یا اینکه کدام تیم برنده جام جهانی فوتبال بعدی خواهد بود. برخی از رشته‌ها حتی سعی کرده‌اند پیش‌بینی کنند که در سال 2050 چه خواهد بود، به عنوان مثال، پیش‌بینی می‌کنند که روبات‌های فوتبال‌باز در یک بازی رسمی فوتبال علیه بشریت برنده خواهند شد. در این نظر در مورد روانشناسی ورزش و ورزش که با شروع می شود
وضعیت فعلی امور در حوزه ما، فعالیت‌های روان‌شناسی ورزش و ورزش و موفقیت‌های بالقوه را در سال 2050 پیش‌بینی می‌کنم که امکان بحث در مورد مأموریت ما و همچنین تعیین هدف برای سال‌های آینده را فراهم می‌کند.

برای دانلود کلیک کنید