تقویت ماهیچه زبان در قالب فَک

- تقویت ماهیچه زبان در قالب فَک

تقویت ماهیچه زبان در قالب فَک

 

اغلب شما دوستان عزیز مطالب زیادی در مورد آزمون‌های تافل و آیلتس شنیده‌اید؛ اما شاید رازهای زیادی را هم نشنیده‌ باشید!!!

 

نمی‌دانید این آزمون‌ها آیا بدرد شما می‌خورد یا نه؟

 

آیا برای این آزمون‌ها آماده هستید؟

 

آیا می‌توانید در این آزمون‌ها موفق باشید؟

 

با توجه به تورم بالا در کشور ما و هزینه‌های زیاد ثبت‌نام در این آزمون‌ها، آیا می‌توانید فقط با یک‌بار آزمون دادن نمره موردنظر خودتان را کسب کنید؟

 

اگر فرصتتان برای مطالعه این آزمون‌ها محدود است، آیا می‌دانید فقط کدام‌یک از منابع را مطالعه کنید؟

 

حتی اگر منابع اصلی مطالعه آزمون‌ها را شناسایی کرده باشید، آیا اصلاً می‌دانید از هر کتابی تنها چه بخش‌هایی را باید مطالعه کرد؟

 

اگر قصد اپلای به دانشگاه‌های خارج و یا مهاجرت را دارید و یا مقصودتان تقویت رزومه‌تان است، آیا می‌دانید نمرات آزمون‌های تافل و آیلتس دقیقاً چه تأثیراتی در موفقیتتان خواهد گذاشت؟

 

در دنیای ارتباطات و اطلاعات امروز شاید بتوانید پاسخ تعدادی از این سوالات را با جستجوهای فراوان و یا پرسش از افراد خبره کسب کنید؛ اما مطمئن باشید دریافت تمامی این اطلاعات، زمان بسیار زیادی را از شما می‌طلبد و ممکن است بخش بسیار زیادی از مطالبی که پیدا و مطالعه کرده‌اید اصلاً به کار شما نیایند. لذا مقدار زیادی از زمان ارزشمند شما تلف شده است. اگر به شما بگویم تمام اطلاعاتی که در مورد دو آزمون تافل و آیلتس نیاز دارید به‌صورت چکیده و مفید در چندین صفحه برای شما آماده شده است چطور؟

 

اینکه بدانید بامطالعه این کتاب دیگر به هیچ جستجو و یا پرس‌وجوی دیگری نیاز ندارید، آیا برای شما لذت‌بخش نخواهد بود؟

 

دقیقاً به همین خاطر کتاب «تقویت ماهیچه زبان در قالب فَک»  را برای شما دوستان عزیزم گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید در این زمینه به آرزوهای خود یعنی دسترسی به باکیفیت‌ترین اطلاعات در سریع‌ترین زمان برسید. چون من محمد کریمی و دوستان و همکارانم دقیقاً از جنس شما هستیم و چندین سال قبل دغدغه‌هایی شبیه به شما داشتیم. پس کاملاً نیازها و علایق شما را درک می‌کنیم و در راستای ارضای آنها می‌کوشیم.

 

کتاب «تقویت ماهیچه زبان در قالب فَک» به شما دید جامعی نسبت به آزمون‌های تافل و آیلتس می‌دهد؛ اما باید این نکته را بدانید که پیشرفت در زبان انگلیسی مانند هر موضوع دیگری نیازمند هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و تعهد قوی است. لذا در این کتاب زبان انگلیسی را به یک ماهیچه تشبیه کرده‌ایم که لزوم تدریجی بودن تقویت آن را بیشتر بتوانید درک کنید. در حقیقت همان‌طور که هر ماهیچه‌ای از بدن انسان، هیچ‌گاه نمی‌تواند یک‌شبه قوی و حجیم شود، زبان انگلیسی هم به‌یک‌باره در افراد رشد نمی‌کند و نیازمند صبر، پشتکار و تمرین مستمر خواهد بود.

 

از سویی دیگر پرسش و پاسخ یکی از بهترین، مؤثرترین و سریع‌ترین روش‌های یادگیری در جهان است. ازآنجاکه هدف ما ارائه مفیدترین اطلاعات در کوتاه‌ترین زمان و بالاترین کیفیت است، تمام اطلاعات موردنیاز شما را در قالب پرسش و پاسخ‌های متداول (Frequently Asked Questions) یا همان FAQ (اِف اِی کیو) ارائه شده است. در این کتاب واژه «فَک» را به‌جای FAQ (اِف اِی کیو) استفاده کرده‌ایم.

 

در ادامه، می‌توانید کتاب «تقویت ماهیچه زبان در قالب فَک» رادانلود کنید.

در بخشی از این کتاب، آزمونی قرار داده شده است که بر اساس شخصیت، عادات و مهارت‌های شما، از بین یکی از آزمون‌های تافل یا آیلتس امتحان مناسب شما را پیشنهاد می‌دهد. 

 

در پایین لینک تهیه این کتاب را می‌توانید مشاهده بفرمایید…

 

برای دانلود کلیک کنید