پاورپوینت برنامه ریزی برای مطالعه موفق

- پاورپوینت برنامه ریزی برای مطالعه موفق

پاورپوینت برنامه ریزی برای مطالعه موفق

برنامه ریزی برای مطالعه موفق

یکی از الزامات مهم برای موفقیت در مدرسه، مطالعه صحیح و اصولی است که این امر خود مستلزم انجام یک برنامه ریزی دقیق و مطلوب می باشد.  آنتوان دو سنت اگزوپری نویسنده فرانسوی درباره اهمیت برنامه ریزی می‌گوید:‌ «یک هدف بدون برنامه ریزی، فقط یک آرزو است». بنابراین، یکی از مهمترین ابزارهای موفقیت در تحصیل و امتحان، نحوه برنامه ریزی صحیح برای مطالعه دروس است. یک برنامه علمی، دقیق و واقع‌بینانه  می‌تواند به ما کمک کند تا مطالعه خود را به شکلی صحیح و اثربخش مدیریت کنیم.

در این راستا تیم فایلهای جادویی اقدام به تهیه پاورپوینتی کاربردی با عنوان برنامه ریزی برای مطالعه موفق نموده تا در این مسیر یاریگر دانش آموزان و دانشجویان گرامی باشد.

مشخصات فایل

قالب فایل: پاورپوینت (قابل اصلاح و ویرایش)

تعداد صفحات: 28صفحه کاملاً کاربردی 

 قابل استفاده برای: اولیای دانش آموزان، معلمان و مشاوران مدارس، مدرسان کارگاه های آموزشی، دانش آموزان و دانشجویان

فهرست محتوای فایل: اهمیت برنامه ریزی – واحد صحیح برنامه -برنامه و برنامه ریزی مناسب -واحد صحیح مطالعه – انعطاف در برنامه – تعداد دفعات مطالعه و فراموشی مطالب – نقش بازتابهای شرطی – ترتیب صحیح مطالعه دروس – ساعت و میزان مطالعه – شادابی و نشاط در برنامه – مقایسه ممنوع – روش صحیح مطالعه – سازماندهی قبل از شروع مطالعه – استفاده از کانالهای متعدد یادگیری – زمان مناسب خواب و مطالعه – مطالعه درس روز بعد – سرعت مطالعه – مدیریت زمان – مکان مطالعه – تغذیه مناسب و نامناسب -مطالعه به عنوان وظیفه – زمان شروع برنامه ریزی – …

برای دانلود کلیک کنید