اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر PPT

- اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر PPT

اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر PPT

 

 

 

 

نام محصول : پاورپوینت اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر

فرمت : PPT

حجم : 0.6 مگابایت

تعداد اسلاید : 44

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 96

 

آمیزه ی ارتباطات بازار یابی

کل آمیزه ارتباطات بازار یابی را امیزه ترویج و گسترش می نامند که شامل ترکیب ویژ ای از تبلیغ فروش مستقیم اجرای سیاستهای تشویقی و به کارگیری روشهای خاص در روابط عمومی می شود. شرکت می کوشد بدان وسیله با افزایش تبلیغات به هدف های بازار یابی نائل آید چهار رکن یا وسیله که در ترویج و گسترش قرار می گیرد به شرح زیر است:

1-تبلیغ: معرفی کالاها یا خدمات بوسیله شیوه های غیر شخصی به مسئولیت فرد یا سازمان

2-فروش شخصی: ارائه محصول یا خدمت بوسیله نیروی فروش شرکت

3-افزایش فروش: استفاده از انگیزه های کوتاه مدت برای تشویق افراد برای خرید

4- روابط عمومی : ایحاد رابطه خوب از طریق ایجاد تصویری مناسب از شرکت در ذهن افراد

5-بازاریابی مستقیم: ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان و گرفتن پاسخ سریع

 

  • دیدگاهی از فرایند ارتباطات 
  • ارکان اصلی تشکیل دهنده فرایند ارتباطات
  • مراحل ایجاد ارتباطات اثر بخش
  • شناسایی مخاطب
  • تعیین پاسخ یا واکنش مورد نظر
  • طرح ریزی پیام
  • محتوای پیام
  • شکل پیام
  • انتخاب رسانه
  • انتخاب منبع پیام
  • بازخور نمودن
  • بودجه ترویج وگسترش
  • آمیزه ارتباطات بازاریابی استراتژیها
  • تغییرات که در محیط ارتباطات رخ می دهد

و…

برای دانلود کلیک کنید