تاکتیک های شطرنج خود را بهبود بخشید: 700 درس و تمرین عملی

- تاکتیک های شطرنج خود را بهبود بخشید: 700 درس و تمرین عملی

تاکتیک های شطرنج خود را بهبود بخشید: 700 درس و تمرین عملی

 

 

 

 

تاکتیک های شطرنج خود را بهبود بخشید: 700 درس و تمرین عملی

Improve Your Chess Tactics: 700 Practical Lessons & Exercises

 

محصول سایتchessable

 

 فرمت :MP4 

زبان انگلیسی با درک و فهم آسان 

مدت زمان ویدیو:3ساعت و26دقیقه

قابلیت پخش در تمام سیستم عامل ها

قیمت دوره در سایت اصلی:57یورو

 

این مجموعه ارزشمند را به هیچ عنوان از دست ندهید!

 

تاکتیک‌های شطرنج خود را بهبود بخشید نیشتادت موفقیت بزرگی در Chessable داشته است.

استادبین المللی لورین داکوستا ، ​​مربی المپیاد شطرنج زنان انگلیس، و همراه قابل اعتماد او نیک مورفی از New in Chess با هم همکاری کرده اند تا نزدیک به 5 ساعت آموزش را در کنار این دوره برای شما ارائه دهند.

اجازه دهید لورین و نیک شما را از میان موضوعات کلیدی بگذرانند، زیرا آنها این شطرنج کلاسیک را به گونه‌ای زنده می‌کنند که قبلاً هرگز تجربه نکرده‌اید.

محاسبه صحیح را یاد بگیرید

با استفاده از نقوشی که نیشتاد در اینجا ارائه می‌کند، راهنمایی‌های لورین به شما کمک می‌کند آن تکنیک‌های محاسباتی بسیار مهمی را که به آن نیاز دارید تا تاکتیک‌های برنده بازی را روی تخته میخکوب کنید، تمرین کنید.

این زوج تمام موضوعات موجود در این متن کلاسیک را به روشی ساده و مستقیم که بازیکنان در همه سطوح می توانند درک کنند، با جزئیات توضیح می دهند و نشان می دهند.

آن سلاح های تاکتیکی را تیز کن

متن کلاسیک نیشتادت – که در اینجا با MoveTrainer اقتباس شده است – همه چیز در مورد تقویت مهارت های تاکتیکی شما به کمال است.

چرا؟ صرفاً به این دلیل که اکثریت قریب به اتفاق بازی‌های آماتور از طریق تاکتیک‌ها تصمیم‌گیری می‌شوند، شما بلافاصله پس از تسلط بر حریفان بیشتری شروع به شکست دادن حریفان خواهید کرد.

استاد باتجربه روسی یاکوف نیشتات نمونه هایی را از بازی های استادان انتخاب کرده است که بیشترین ارزش آموزشی را برای بازیکنان باشگاه دارد.

در بخش اول، نیشتات یک دوره سیستماتیک در مورد مهمترین موضوعات تاکتیکی تدریس می کند.

بخش دوم شامل یک امتحان با صدها تست از شطرنج واقعی است که به ترتیب تصادفی است تا نکات ناخواسته در مورد نحوه حل آنها ارائه نشود. راه‌حل‌ها فقط فهرستی از حرکات نیستند، بلکه شامل نثر آموزنده هستند.

مارتین ادن ، سولو شاکی:

من همه افراد را به چالش می‌کشم تا به من نشان دهند که پس از دیدن این ویدیوی فوق‌العاده، حداقل 100واحد درجه بین المللی شما افزایش پیدا کند.

 

 

 

برای دانلود کلیک کنید