افزونه نگار بهترین افزونه ساخت اپلیکیشن وردپرس

برای خرید کلیک کنید

افزونه نگار | قالب نسخه موبایل دیجی کالا | ساخت وب
اپلیکیشن PWA ووکامرس | افزونه موبایل ووکامرس نگار | افزونه
مشابه woomobify

افزونه ساخت وب اپلیکیشن نگار

طبق آخرین آمارهای گوگل آنالیتیکس، امروزه بیش از 90 درصد از کاربران و ورودی فروشگاه های اینترنتی از سمت تلفن های همراه می باشد. بنابراین توجه به رابط کاربری و کیفیت نسخه موبایل فروشگاه شما میتواند تاثیر مستقیمی بر بازدید و فروش فروشگاه شما داشته باشد. افزونه نسخه موبایل وردپرسی نگار دقیقا همینکار را برای شما انجام می دهد و به سادگی وب اپ فروشگاه را می سازد.

چرا دانلود افزونه نگار

اگر فردی توسط موبایل وارد وب سایت فروشگاهی ووکامرس شما شود و نتواند ساختار صفحه وب سایت را به راحتی مشاهده کند بلافاصله آن را ترک خواهد کرد. بنابراین وارد صفحه دیگری میشود چون اسکرول کردن و زوم کردن در نسخه های موبایل وقت گیر می باشد. در ضمن کاربرپسند نیست و چه بسا این ساختار در مرورگرهای موبایل کاملا به هم میریزد و استایل خود را از دست میدهد. شما می توانید با افزونه فروشگاهی ساخت نسخه وب اپ نگار یه قالب موبایل حرفه ای برای فروشگاه خود داشته باشید. امروزه افراد همه موبایل دارند و مایل هستند به جای آن که ساعت هایی را پشت کامپیوترشان بگذرانند در هر اوقاتی که برایشان پیش میاید موبایل خود را برداشته و صفحات مورد نظر خود را نگاه کنند. با توجه به اهمیت این موضوع، اگر نسخه موبایل وب سایت موجود نباشد، در آن صورت مخاطبان و بینندگان زیادی از سایت خود را به سادگی و آسانی از دست خواهیم داد.

این اپلیکیشن ساز وردپرس نگار مشابه افزونه وو موبی فای بوده و با طراحی ایرانی و کاربرپسند در اختیار کاربران وردپرسی قرار گرفته است.

نسخه موبایل وب سایت و رتبه سایت

نادیده گرفتن موبایل ها و گوشی های هوشمند و استفاده آن در دست مردم امری است که شما را دچار ضرر میکند. اهمیت این موضوع آنقدر زیاد است که حتی امتیاز دهی موتورهای جستجو به سایت هایی که نسخه موبایل آن ها در دسترس است بیشتر میباشد. صفحاتی که نسخه موبایل ندارند ممکن است در الگوریتم های جدید گوگل پردازش نشود و به آن امتیازی ندهند. شما می توانید با افزونه نسخه موبایل نگار، نسخه موبایل (PWA) سایت فروشگاهی خودتون رو ریسپانسیو (سازگاری با موبایل) کنید.

ساخت وب اپلیکیشن دیجی کالا با افزونه ساخت اپلیکیشن موبایل وردپرس نگار

درواقع یکی از بزرگترین تکنیک هایی که یک طراح یا توسعه دهنده وب یا یک مدیر سایت میتواند در امر بهینه سازی و افزایش سئو خود انجام دهد، ساخت نسخه ی موبایل سایت مناسب و سازگار با صفحات موبایل و موتور های جستجو است. ایجاد نسخه ی موبایل به افزایش رتبه وب سایت شما و بالابردن نرخ بازدید وبسایت شما کمک خواهد کرد. افزونه نگار به سادگی این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است.

18800 1b24145445b88d98a9797ecbc - افزونه نگار بهترین افزونه ساخت اپلیکیشن وردپرس

 

افزونه نسخه موبایل نگار شبیه به دیجی کالا

نگار یک قالب و یک افزونه است که جایگزین نسخه موبایل قالب فروشگاهی شما خواهد شد. بنابراین فروشگاه شما به صورت کاملا رسپانسیو برای موبایل و تبلت بهینه می شود. این اپلیکیشن مارکت شما را مشابه دیجی کالا به نمایش در می آورد.

امکانات افزونه نسخه موبایل ووکامرس نگار + وب اپلیکیشن PWA ووکامرس

قالب نسخه موبایل نگار، امکان قرار دادن تصویر در بین اسلات ها، قرار دادن کدهای html در بین اسلات ها، بهبود رابط کاربری اسلایدر، اضافه شدن تایمر به محصولات شگفت انگیز(در صورتیکه از قالب زنبیل استفاده می کنید)، اضافه شدن بلاگ، بهبود نمایش دسته بندی محصولات به صورت تصویری و جذاب، نمایش ویژگی رنگ و افزونه ویژگی پیشرفته، بهبود رابط کاربری تسویه حساب و …

در صورت استفاده از افزونه قالب موبایل نگار منوی شما به صورت سه سطحی زیبا نمایش داده می شود. این قالب با افزونه دکان سازگار است و مشکلی در نسخه موبایل سایت چند فروشنگی شما پیش نمی آید.

امکان اضافه کردن اسلایدر های بیشتر تا شش عدد و اسلایدر محصول فراهم شده و پنل تنظیمات این قالب بهبود قابل ملاحظه ای یافته است. در بروزرسانی اخیر سرعت لود قالب موبایل نگار تغییر قابل توجهی داشته است.

اهمیت نسخه موبایل نگار به عنوان قالب موبایل ووکامرس

رسپانسیو بودن قالب و نمایش مناسب در دستگاه های مختلف به قدری تاثیر گذار است که برای موتورهای جستجو این نسخه اهمیت بیشتری دارد. شما می توانید با افزونه ساخت نسخه موبایل نگار یه قالب موبایل حرفه ای برای فروشگاه خود داشته باشید. درواقع یکی از بزرگترین تکنیک هایی که یک طراح یا توسعه دهنده وب یا یک مدیر سایت میتواند در امر بهینه سازی و افزایش سئو خود انجام دهد، ساخت نسخه ی موبایل سایت مناسب و سازگار با صفحات موبایل و موتور های جستجو است.

در طراحی قالب نسخه موبایل نگار سعی شده از المان پیشنهاد شگفت انگیز متمایزی که مشتریان را ترغیب به خرید کند استفاده شود. در کنار نمایش جذاب المانها امکان امتیاز دهی به محصول نیز وجود دارد.

نکته: دقت کنید که افزونه ساخت اپلیکیشن نگار خروجی نسخه apk نمی دهد اما خروجی وب اپلیکیشن جذاب و کاربرپسندی را ارائه می کند.

9714 1e92dbf5ef4188539c4dc0d3a - افزونه نگار بهترین افزونه ساخت اپلیکیشن وردپرس

افزونه قالب موبایل نگار امکان رسپانسیو کردن قالب های فروشگاهی وردپرس و بهترین افزونه ساخت وب اپلیکیشن دیجی کالا است که نمایش این فروشگاه را به بهترین وجه فراهم می کند. افزونه نگار پلاگین نسخه موبایل فروشگاه ووکامرس است که در نمایش یک سایت حرفه ای فروشگاهی در وردپرس به شما کمک می کند. به این ترتیب با افزونه ساخت اپلیکیشن موبایل وردپرس نگار، قالب وردپرس فروشگاهی شما کاملا رسپانسیو شده و نسخه موبایلی مشابه دیجی کالا خواهید داشت.

برای خرید کلیک کنید