کتاب تحلیل محیط کلان درشرکت سامسونگ (رازحکمرانی این برند مشهور دربازارهای جهانی)
دانلود کتاب کامل تحلیل محیط کلان درشرکت سامسونگ (رازحکمرانی این برند مشهور دربازارهای جهانی) در 171 صفحه و با فرمت pdf
نماد سامسونگ این نشان تجاری بیضی شکل مظهر گردش زمین در فضا بود و تصویری متمایز از تغییر، تنوع، و نوآوری را انتقال می داد. حرف (اس) در اول و (جی) در آخر به طور جزئی از این بیضی خارج میشوند تا محیط داخلی را به فضای خارجی ارتباط داده و نشان دهند که سامسونگ تمایل دارد با دنیا یکی باشد و به جامعه خدمات ارائه دهد.
سامسونگ یک شرکت مختلط جهانی است که در بازار کالاهای سفید و بازار لوازم مصرفی و ابزارهای خانگی فعالیت میکند. این شرکت متعلق به یک خانواده در کرهجنوبی با آرزو های جهانی است و همانطور که گسترش اخیر به بازارهای جدید نشان داده است، سامسونگ از فعالیت در برخی از بازارهای جهانی راضی نیست اما در عوض، میخواهد بسیاری از کشورها را تحت پوشش خود قرار دهد
گروه کارکنان و مشتریان: نقش نام و نشان تجاری در ایجاد اعتماد و ترویج هویت مشتریان هدف ،جامعۀ مالی و عموم مردم: نقش نام و نشان تجاری برای ایجاد اعتماد، تحریک توقعات تحلیل گرایان، ایجاد حسن نیت (تابعیت شرکتی). استعدادها، نگهبانان و رهبران ایده: نقش نام و نشان تجاری برای ایجاد جایگاه (کارمند ممتاز) و نیز ایجاد حسن نیت.
قسمتی از سرفصل های کتاب: