پیشینه تحقیق ومبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان

دانلود فایل

پیشینه تحقیق ومبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان

1528144924 3969 - پیشینه تحقیق ومبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : مبانی نظری وپیشینه تحقیق نوع فایل : .doc( قابل ویرایش و آماده ارائه ) تعداد صفحه 25 صفحه قسمتی از متن .doc : مهارت های ارتباطی با مشتریان 2-3)ارتباطات 2-3-1)تعریف ارتباط وارتباطات ارتباط فرایندی است که طی آن یک یا چند نفر به دنبال خبر،اطلاع،نقطه نظر ها،گرایشها وتجارب خود می پردازد(جیرانی مقدم،1386 ،ص15). ارتباطات،انتقال اطلاعات از فرستنده به گیرنده که برای هر دو قابل فهم وواضح باشد(قبادی،1387 ،ص16). 2-3-2)انواع ارتباطات ارتباطات به طور کلی بردو نوع است(جیرانی مقدم،1386 ،ص16): 1 – ارتباطات کلامی 2- ارتباطات غیر کلامی ارتباطات کلامی منظور از ارتباطات کلامی ،مجموعه روابطی است که از طریق سخن گفتن وگفتگو حاصل می شود برای موفقیت در کار