پیشینه تحقیق ومبانی نظری رضایت مندی مشتری

دانلود فایل

پیشینه تحقیق ومبانی نظری رضایت مندی مشتری

1528144039 3969 - پیشینه تحقیق ومبانی نظری رضایت مندی مشتری

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : مبانی نظری وپیشینه تحقیق نوع فایل : .doc( قابل ویرایش و آماده ارائه ) تعداد صفحه 31 صفحه قسمتی از متن .doc : رضایت مندی مشتری : یکی از عوامل مهم محیطی، مشتریان یک سازمان است. صاحب نظران مدیریت، کسب رضایت مشتری را مهم ترین وظایف و اولویت های مدیریت شرکت ها بر شمرده و لزوم پایبندی همیشگی و پایدار مدیران عالی به جلب رضایت مشتریان را پیش شرط اصلی موفقیت به حساب آورده اند (عالی،1381، ص 68). همچنین، فروش خدمات به مراتب مشکل تر از فروش کالاهای ساخته شده است. واضح ترین دلیل این امر، ملموس و قابل رویت بودن کالاهاست، در حالی که خرید خدمت بطور کلی