پیشینه تحقیق ومبانی نظری رضایت مشتری

دانلود فایل

پیشینه تحقیق ومبانی نظری رضایت مشتری

1528144013 3969 - پیشینه تحقیق ومبانی نظری رضایت مشتری

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : مبانی نظری وپیشینه تحقیق نوع فایل : .doc( قابل ویرایش و آماده ارائه ) تعداد صفحه 45 صفحه قسمتی از متن .doc : رضایت مشتری تعریف مشتری از دیدگاه سنتی مشتری کسی است که فرآورده های شرکت یا سازمان را خریداری می کند. در دنیای کسب و کار امروز دیگر این تعریف مورد قبول همگان نیست. امروزه مشتری کسی است که سازمان مایل است با ارزش هایی که می آفریند بر رفتار وی تاثیر گذارد. مفهوم ارزش عبارت است از: مشکل و یا نیازی از مشتری را حل و فصل و مرتفع ساختن (پایندانی،1386،ص17). اهمیت مشتری برای نشان دادن اهمیت مشتری و ضرورت حفظ و نگهداری او فقط کافی