پیشینه تحقیق ومبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)

دانلود فایل

پیشینه تحقیق ومبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)

1528143403 3969 - پیشینه تحقیق ومبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : مبانی نظری وپیشینه تحقیق نوع فایل : .doc( قابل ویرایش و آماده ارائه ) تعداد صفحه 25 صفحه قسمتی از متن .doc : اعتماد مشتری وفاداری مشتریان وفاداری مشتریان یکی از موضوع هایی است که امروزه از دیدگاه بسیاری از مدیران به ویژه در بخش خدمات ، به علت فضای رقابتی حاکم بر آن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. نکته بسیار درخور توجه در این صنایع ، نقش موثر کارکنان در خلق ارزش است به گونه‌ای که می‌توان گفت حفظ و نگهداری مشتریان وفادار، بدون کارکنان راضی و وفادار امکان پذیر نیست ، چرا که کارکنان وفادار خدمات را با کیفیت بالاتری ارائه می‌کنند و در جلب رضایت مشتری