پژوهش معرفی و بررسی تبلیغات از طریق تلفن همراه و کاربرد آن در بازاریابی B2C
پژوهشی با عنوان معرفی و بررسی تبلیغات از طریق تلفن همراه و کاربرد آن در بازاریابی B2C به صورت کامل و با فرمت ورد. چکیده: در این تحقیق به بررسی فاکتورهای مؤثر بر قصد مدیریتی شرکتها در پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه پرداخته می شود. جامعه آماری این تحقیق را شرکتهای فعال در شهر مشهد، چه در بخش کالاهای بی دوام و بادوام و چه در بخش خدمات تشکیل داده است؛ البته در این بین، شرکتهای فعال در بخش کالاهای صنعتی و خدمات عمومی به دلیل مخاطبین بسیار خاص، از تحقیق حذف شدهاند. در این تحقیق از 200 شرکت بر اساس واریانس به