پژوهش تدوین رابطه میان درگیری ذهنی بیمه گذار و تعهد به نام و نشان تجاری(برند)شرکت بیمه

دانلود فایل

پژوهش تدوین رابطه میان درگیری ذهنی بیمه گذار و تعهد به نام و نشان تجاری(برند)شرکت بیمه

1513619941 1533 - پژوهش تدوین رابطه میان درگیری ذهنی بیمه گذار و تعهد به نام و نشان تجاری(برند)شرکت بیمه

پژوهشی باعنوان تدوین رابطه میان درگیری ذهنی بیمه گذار و تعهد به نام و نشان تجاری(برند)شرکت بیمه با فرمت ورد چکیده: در عصر حاضر شرکت­هایی موفق خواهند بود که خلاقانه بیندیشند و در همه حوزه­های مرتبط نوآور باشند. تبلیغات یکی از حوزه­هایی است که شرکت­ها سرمایه­گذاری کلان در آن برای بدست آوردن سهم بیشتری از بازار، انجام می­دهند. یکی از عوامل مهم که در اثربخشی تبلیغات مورد مطالعه قرار گرفته، درگیری ذهنی مصرف کننده است. درک رفتار مصرف کننده و شناخت مشتریان، کار چندان ساده­ای نیست. مشتریان ممکن است نیازها و خواسته­های خود را به گونه­ای بیان نمایند، اما طور دیگری عمل کنند. با این وجود بازاریابان