پژوهش بررسی تأثیر ابعاد ادراکی افراد از خرید (سودمندگرایی و لذت گرایی) بر مزایا و ریسک های ادراکی در خریدهای آنلاین
پژوهش با عنوان بررسی تأثیر ابعاد ادراکی افراد از خرید (سودمندگرایی و لذت گرایی) بر مزایا و ریسک های ادراکی در خریدهای آنلاین به صورت کامل و با فرمت ورد چکیده: این مطالعه حاصل یک پژوهش کاربردی با هدف بررسی تأثیر ابعاد ادراکی افراد از خرید کردن بر مزایا و ریسک های ادراکی در خرید های غیر حضوری است. در این پژوهش با استفاده از روش تحقیق توصیفی – پیمایشی نمونه ای متشکل از 189 نفر از افرادی که سابقه استفاده از خریدهای آنلاین را داشته مورد بررسی قرار گرفته و در این راستا ابزار مورد استفاده جهت جمع آوری اطلاعات آماری پرسشنامه توزیع شده در بین نمونه ها بوده که نتایج در دو بخش آمار توصیفی