پروپوزال بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیک

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پروپوزال نوع فایل : .doc( قابل ویرایش و آماده ارائه ) تعداد صفحه 24 صفحه قسمتی از متن .doc : مقدمه: در دنیای کسب و کار امروز که با پیشرفت سریع علم و تکنولوژی همراه است، تغییرات زیادی در تعاملات و فرآیندهای گوناگون سازمان ها به وجود آمده است. بنابراین در شرایط حاکم تنها سازمان هایی در میدان رقابت باقی خواهند ماند که با چشم اندازی مناسب و اتخاذ استراتژی کارا . EffectiveStrategy به استقبال این تغییرات رفته و با آن همگام شوند. همچنین با توجه به این که مشتری . Customer یا ارباب رجوع به عنوان علت وجودی و ادامه ی حیات یک سازمان از اولویت خاصی برخوردار