پروپوزال بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش بازاریابی در بانک ملی ایران

دانلود فایل

پروپوزال بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش بازاریابی در بانک ملی ایران

1553776116 5739 - پروپوزال بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش بازاریابی در بانک ملی ایران

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پروپوزال نوع فایل : .docx( قابل ویرایش و آماده ارائه ) تعداد صفحه 39 صفحه قسمتی از متن .docx : مقدمه امروزه سازمانها برای اینکه در محیط به شدت رقابتی به حیات اقتصادی خود ادامه دهند به ابزارهای جدیدی جهت تصمیم سازی و تصمیم گیری نیاز دارند، ازجمله این ابزارها هوش یا هوشمندی بازاریابی – Marketing Intelligence است که در سطح جهان و در بین شرکتها به سرعت رو به رشد و گسترش بوده و در حال تبدیل شدن به معیاری است که بتواند مدیران شرکتها و سازمانها را در اخذ تصمیمات هوشمندانه یاری دهد. بازاریابی هوشمندانه یک فرآیند است که محصول آن اطلاعات ارزیابی شده