پاورپوینت هماهنگ کردن استراتژی با وضعیت شرکت

دانلود فایل

عنوان: پاورپوینت هماهنگ کردن استراتژی با وضعیت شرکت

 

فرمت فایل: ppt

تعداد اسلاید: 76

بررسی اجمالی : هماهنگ ساختن استراتژی با وضعیت شرکت

§مهمترین محرکها و انگیزه ها برای شکل دادن به امکانات و اختیارات استراتژیک شرکت به دو بخش تقسیم می شوند : •ماهیت صنعت و شرایط رقابتی •توان رقابتی شرکت ، موقعیت بازار و بهتریت فرصت ها §هماهنگ ساختن استراتژی با موقعیت و وضعیت شرکت از طریق موارد زیر قابل بررسی است : •انواع محیط های صنعتی کلاسیک •انواع موقعیت های شرکت

صنعت در حال ظهور شامل چه مواردی می باشد ؟

§بازار جدید و تثبیت نشده باشد §خریداران برای اولین بار کالایی را مورد استفاده قرار دهند §شرکت ها در وضعیت رشد باشند §دانش تکنولوژیک در حال ظهور و پدیدار شدن باشد §اطلاعاتی درباره مشتریان و شرایط بازار که به سختی یافت شود §عدم قطعیت درباره سرعت رشد تقاضا برای کالای مورد نظر و این موضوع که بازار تا چه اندازه رشد خواهد کرد §کالاهای نسل اول که رشد سریعی دارند .

ویژگی های یک صنعت در حال ظهور

§قوانین آن هنوز بصورت نظام مند درنیامده اند §دانش تکنولوژیکی انحصاری می باشد §موانع ورودی اندک است §تأثیرات منحنی تجربه اغلب به نسبت افزایش حجم موجب کاهش قابل ملاحظه هزینه ها می شود §وظیفه بازاریابی شامل ترغیب به خریداری و غلبه بر نگرانی های مشتریان می باشد §دشواری در کسب مواد خام §شرکتها برای R.D و هزینه های اولیه با کمبود منابع مالی مواجه هستند .

 

فهرست مطالب

§استراتژی هایی برای رقابت در عرصه صنایع در حال ظهور

§استراتژی هایی برای رقابت در عرصه صنایعدر حال رشد

§استراتژی هایی برای شرکت ها در صنایع رو به زوال

§استراتژی هایی برای شرکت ها در صنایع بخشی

§استراتژی هایی برای رقابت در بازارهای بین المللی

§استراتژی هایی برای رهبران بخش صنعت

§استراتژی هایی برای شرکت های پیشگام

§استراتژی هایی برای شرکت های ضعیف

§سیزده فرمان برای ساخت استراتژی

asdwx - پاورپوینت هماهنگ كردن استراتژي با وضعيت شركت

دانلود فایل