پاورپوینت بنچ مارکینگ (Benchmarking)

دانلود فایل

دانلود پاورپوینت با موضوع بنچ مارکینگ (Benchmarking)، در قالب ppt و در 41 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه

مفهوم بنچ مارکینگ (Benchmarking)

استفاه از روش الگو برداری (Benchmarking)

تعاریف Benchmarking

چرا باید بنچ مارک کنیم؟

چه زمانی بنچ مارک کنیم؟

انواع الگوبرداری

مقایسه براساس عملکرد

مقایسه براساس فرایندهای کاری

مقایسه راهبردی

الگوبرداری داخلی

الگوبرداری رقابتی

الگوبرداری فرآیندی

مقایسه انواع الگوبرداری

مدل الگوبرداریAPQC

طرحریزی

تعیین نیات استراتژیک

انتخاب فرآیند الگوبرداری

انواع تیم ها در هر پروژه الگوبرداری

جمع آوری اطلاعات

تحلیل داده ها برای یافتن شکافهای عملکردی

تعیین استراتژی پیاده سازی

پیاده سازی طرح

ارزیابی و گزارش

مزایای اجرای روش بنچ مارکینگ

معایب اجرای روش بنچ مارکینگ

 

قسمتی از متن پاورپوینت:

سازمان‌ها برای حفظ مشتریان، تعامل با تأمین‌کنندگان، بهره‌وری بیشتر کارکنان و ارتقای مزیت‌های رقابتی، نیازمند شناخت رقبا، ابزار و مقایسه عملکرد خود در حوزه‌های مختلف کاری هستند. استراتژی‌های مختلفی برای بقا در میدان رقابت معرفی می‌شود. یکی از این راهبردها، شناخت بازار و نحوه عملکرد دیگر سازمان‌ها و الگوبرداری از رفتار آنهاست. شرکت‌هایی که استراتژی تحلیلی را سرلوحه بقای خود قرار می‌دهند، بهینه کاوی یا بنچ مارکینگ را به عنوان یکی از راه‌های مؤثر بهبود مستمر و تعیین موقعیت خود در میدان کسب و کار می‌دانند.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" بنچ مارکینگ (Benchmarking)" می باشد که در حجم 41 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود فایل