پاورپوینت بازاریابی و مشتری مداری

دانلود فایل

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی و مشتری مداری، در قالب ppt و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

بازاریابی چیست؟

انواع تقاضا و  وظایف اساسی بازاریابی

آمیخته بازاریابی خدمات

ویژگیهای خدمات

عناصر آمیخته ترفیع

ارائه خدمات به مشتریان ومتمایز بودن محصول

قیمت

هزینه‌های غیر مالی خدمات برای مشتریان

تبلیغات

اهداف تبلیغات

پیشبرد فروش

فروش حضوری

کارکردهای فروش حضوری

روابط عمومی

مدیریت مشتریان داخلی

فلسفه های مدیریت بازاریابی

مقایسه مفاهیم فروش و بازاریابی

گرایش بازاریابی اجتماعی

تفاوت گرایش بازاریابی ارتباطی مند و گرایش بازاریابی

مشتری مداری ؛ مفاهیم وتعاریف

مزایای رضایت مشتری

هفت دستور طلایی برای جلب رضایت مشتری

رفتار مصرف‌کننده چیست ؟

مزایای  شناخت رفتار مصرف کننده

 

قسمتی از متن:

مشتری مداری عبارتست از جمع آوری اطلاعات مربوط به مشتری واستفاده از این اطلاعات در واحدهای تجاری ( Kohli & Jaworski  1990 ).

مشتری‌مداری نوعی فرهنگ سازمان است که به مؤثرترین وکارآمدترین شکل، رفتارهای لازمه جهت ارزش گذاشتن به مشتریان به برترین شکل را ایجاد می‌کند . ( Narver & Slatter  1990 ).

مشتری مداری ، گرایش بدست آوردن اطلاعات در مورد مشتری واستفاده از آن در تدوین استراتژی به منظور برآورده ساختن این نیازها واجرای این استراتژی از طریق پاسخگوئی مثبت به خواسته‌ها ونیازهای مشتریان است . ( Ruekert  1992 ).

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع  " بازاریابی و مشتری مداری"  می باشد که در حجم 35 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی درسهای مدیریت بازاریابی و اصول بازاریابی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود فایل