مقاله آموزش مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی با بهره گیری از راهبردهای دریافت مفهوم

مقاله آموزش مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی با بهره گیری از راهبردهای دریافت مفهوم

مقاله آموزش مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی با بهره گیری
از راهبردهای دریافت مفهوم، اعضای تیم، الگوی راهبرد شبکه ای،
الگوی ده مرحله ای و الگوی ام ام اس در  12 صفحه با فرمت
word و قابل ویرایش و اجرا در موبایل و کامپیوتر

بخشی از مقاله:

پژوهش حاضر با هدف راهبردهای تدریس موثر در آموزش علوم ابتدایی
انجام یافت. راهبردهایی که در این پژوهش بررسی می شوند شامل
کاوشگری، بدیعه پردازی، شش مرحله ای ، الگوی پیش سازمان دهنده و
الگوی تدریس5E می باشد .

این پژوهش نشان داد که در تدریس علوم ابتدایی نباید فقط به کتاب
بسنده کرد چرا که بخش قابل توجه آن به کار های آزمایشگاهی، تجربی
و عملی است. به همین منظور برای تدریس موثر در درس علوم ابتدایی
بایستی دانش آموزان را فعال کرد چرا که هرقدر فراگیران در جریان
یادگیری فعال باشند عملکرد آنان بهتر خواهد بود.

یافته های این پژوهش حاکی از آن است که باید معلمان از روش ها و
یا تلفیقی از روش های نوین تدریس علوم، ابزارهای کمک آموزشی و
غیره، برای تدریس موثر علوم ابتدایی بهره ببرند و نباید در جریان
تدریس علوم ابتدایی متکلم الوحده شد و بجای تدریس سنتی ومتکلم
الوحده باید از تدریس چهره به چهره و روشهای نوین تدریس استفاده
کرد.

دانلود مقاله علمی پژوهشی در مورد مطالعات اجتماعی ابتدایی
در سایت sid

مقاله درباره مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی

دانلود تحقیق علمی در مورد مطالعات اجتماعی ابتدایی

دانلود فایل