مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود فایل

مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری

1591855137 8524 - مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری

توضیحات : مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2) در 54 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. فهرست مطالب : -1- مقدمه …………………………………………………………………………………………………. 35 2-2- پیشینه و سیر تکاملی مدیریت ارتباط با مشتری ……………………………………………… 36 2-2-1- پیش از مرحله تجارت الکترونیک …………………………………………………………. 36 2-2-2- دوره پیش از کسب و کار الکترونیک …………………………………………………….. 36 2-2-3- مرحله رشد کسب و کار الکترونیک ………………………………………………………. 37 2-3- مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و دیدگاههای دانشمندان ………………………………. 37 2-4- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری …………………………………………………………… 39 2-5- چرخه حیات مشتری (مدیریت ارتباط با مشتری) ………………………………………… 40 2-6- اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و اهداف آن …………………………………………….. 42 2-7-