فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تجارت الکترونیک و نظام الکترونیک
توضیحات : فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تجارت الکترونیک و نظام الکترونیک در 61 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. فهرست مطالب و بخشی از متن : 1 مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………….7 2-2 تجارت الکترونیکی چیست؟……………………………………………………………………………………………..7 2-3 تعریف و تبیین مفهوم تجارت الکترونیکی ………………………………………………………………………….8 2-4 تاریخچه تجارت الکترونیکی…………………………………………………………………………………………..11 2-5 الگوهای مختلف بلوغ تجارت الکترونیکی ……………………………………………………………………….11 2-5-1 الگوی آسیای جنوب شرقی و اقیانوسیه………………………………………………………………………..11 2-5-2 الگوی سازمان ملل برای بلوغ تجارت الکترونیکی………………………………………………………….12 2-5-3 الگوی مراحل رشد فناوری اطلاعات نولان……………………………………………………………………13 2-5-4 الگوی گارتنر ……………………………………………………………………………………………………………13 2-5-5 الگوی میسرا و دینگرا…………………………………………………………………………………………………15 2-5-6 الگوی ایالت یوتا……………………………………………………………………………………………………….16 2-5-7 الگوی گروه مشاوره دلویت و تاچ……………………………………………………………………………….17 2-5-8 الگوی نقشه راه تجارت الکترونیکی……………………………………………………………………………..18 2-5-9 الگوی دموکراسی الکترونیکی………………………………………………………………………………………19 2-5-10 الگوی بلوغ دو بعدی……………………………………………………………………………………………….19 2-6 محرک های تجارت الکترونیک……………………………………………………………………………………….21 2-6-1