روانشناسی تبلیغات
روانشناسی تبلیغات تعداد صفحات : 15 صفحه فرمت : word ( قابل ویرایش ) فهرست مطالب: ایجاد جذابیت در تبلیغات پیشبینی رفتارهای خرید مصرفکنندگان براساس مدل مازلو مرحله اول: نیازهای جسمانی مرحله دوم: نیاز به امنیت مرحله سوم: نیاز به محبت و تعلق مرحله چهارم: نیاز به احترام مرحله پنجم: نیاز به خودیابی و کمال در برخورد با افراد مختلف چه باید کرد؟ کسب و کارتان چه رنگی است؟ علم رنگ ها تبلیغات نقطه خرید روشهای چاپ برای تبلیغ در نقطه خرید مزایای چاپ