تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی بر وفاداری مشتری از طریق هویت مشتری سازمان

دانلود فایل

تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی بر وفاداری مشتری از طریق هویت مشتری سازمان

1564931249 5739 - تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی بر وفاداری مشتری از طریق هویت مشتری سازمان

بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی بر وفاداری مشتری از طریق هویت مشتری سازمان ، اعتماد و رضایت مشتری )مطالعه موردی: مرکز درمانی شهید شوریده( دارای 335 صفحه با فرمت پی دی اف می باشد چکیده وفاداری مشتری به عنوان یک موضوع حیاتی، برای رشد و بقای سازمانها در دنیای رقابتی مطرح است. از طرف دیگر مسئولیت پذیری اجتماعی یک حوزه بالقوه ارزشمند توسعه استراتژیک ایجاد ذهنیت مثبت مشتری نسبت به ارائهدهندگان خدمات بوده و از آن بعنوان یک شاخص مهم ایجاد وفاداری یاد میشود. عدم وجود تحقیقات موجب شد، تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی بر وفاداری مشتری با تاکید بر نقش واسطهای عواملی چون هویت مشتری سازمان اعتماد و رضایت مشتری در مرکز درمانی انجام شود. در این راستا با 9 فرضیه به