بررسی رابطه کاربرد راهبردهای یادگیری با موفقیت در رشته‌های تحصیلی (ریاضی_فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی)

دانلود فایل

بررسی رابطه کاربرد راهبردهای یادگیری با موفقیت در رشته‌های تحصیلی (ریاضی_فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی)

1553701017 5739 - بررسي  رابطه كاربرد راهبردهاي يادگيري با موفقيت در رشته‌هاي تحصيلي (رياضي_فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني)

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : مقاله وتحقیق نوع فایل : .doc( قابل ویرایش و آماده ارائه ) تعداد صفحه 20 صفحه قسمتی از متن .doc : بررسی رابطه کاربرد راهبردهای یادگیری با موفقیت در رشته های تحصیلی (ریاضی- فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی) چکیده: به اعتقاد روان شناسان شناختی فرایند آموزش– یادگیری شامل دو دسته هدف کلی است که وین اشتاین و مایر (1986) یکی را به فراورده و دیگری را به فرایند مربوط می دانند. در حالیکه فراورده محتوای اطلاعات آموزش داده شده است. فرایند به چگونگی یادگیری یا مهارتها و روشهای یادگیرنده در پردازش محتوا مربوط می شود. دسته اخیر همان راهبردهای یادگیری هستند که با تاکید کنونی نظریه پردازان شناختی بر