افزونه تیکتینگ ticketa | افزونه تیکت وردپرس | افزونه
تیکت پشتیبانی تیکتا | افزونه پشتیبانی آنلاین وردپرس
تیکتا
افزونه پشتیبانی تیکتا بهترین پلاگین تیکتینگ وردپرس کاملا ایرانی
یکی از مهمترین ویژگی هایی یک سایت خوب پشتیبانی قوی آن محسوب می
شود. اگر نتوانید به مشتریان خود پشتیبانی خوبی ارائه دهید حتی یک
مشتری، علاوه بر آنکه او را از دست خواهید داد همین مشتری ده ها
مشتری خوب دیگر را از شما خواهد گرفت پس می توان گفت
پشتیبانی دقیقا نبض یک کسب و کار آنلاین محسوب می شود که اگر به
خوبی نزند حیات آن کسب و کار با مشکل روبرو خواهد بود. برای حل
این مورد ما برای شما محصول افزونه تیکتا ارائه
کرده ایم که می توانید با آن پشتیبانی کسب و کار خود را به بهترین
نحو مدیریت کنید و همه مشتریان را راضی نگه دارید.
کاربران عزیز امکانات بی نظیر پلاگین تیکتا رو نمیشه فقط با
دیدن دمو مشاهده کرد توصیه می کنیم قبل از هر کاری ویدیو معرفی
تیکتا رو در پایین مشاهده بفرمایید.
افزونه پرداخت نیز برای تیکتا آماده شده است
که اگر تمایل به تهیه داشتین می تونید بعد از خرید در پشتیبانی
تیکت ارسال بفرمایید.(این محصول مکمل به صورت جداگانه به فروش می
رسد)
داستان تولد افزونه تیکت پشتیبانی ticketa
مدتی پیش تیم ما برای مدیریت پشتیبانی از مشتریان خود به دنبال
افزونه پشتیبانی
تیکتی قوی بودیم تا علاوه بر کارایی
بالا، زیبایی بصری نیز داشته باشد. از
همین رو افزونه های تیکت وردپرس زیاد خارجی را بررسی کردیم و هر
کدام را یک به یک بر روی وردپرس خود نصب کردیم اما هر کدام،
مشکلات ریز و درشت خود را داشتند از کوچکترین مشکلات که چپ چین
بودنشان بود تا بزرگترین مشکل که اصلا نمی دانستیم چگونه باید با
آن کار کنیم
از طرفی پشتیبانی از طریق شبکه های اجتماعی همچون تلگرام
و واتس آپ وقتی تعداد مشتری ها به بیش از 5 مورد در یک
زمان می رسید کار پشتیبانی رو طاقت فرسا میکرد و ما میدیدیم که
ساعت ها وقت خود را صرف پشتیبانی لحظه به لحظه
مشتری کرده ایم ولی متاسفانه به هیچ یک از پروژه هایی که قصد
انجام آن را داشته ایم نرسیده ایم و این به ضرر و تلف شدن وقت ما
تمام می شد
از این رو ما تصمیم گرفتیم افزونه ای بنویسیم که علاوه بر اینکه
کار خودمان را راحت کنیم کار هزاران ایرانی رو هم حل کنیم از این
رو افزونه پشتیبانی تیکتا متولد شد.
امکانات بی نظیر افزونه پشتیبانی تیکتا:
- ظاهری زیبا و کاربر پسند
- امکان عمومی کردن تیکت
- امکان مدیریت برچسب های وضعیت به میزان نامحدود (باز، بسته،
در حال انجام و …) - سیستم پیامک با پشتیبانی از 73 شرکت
- امکان ارسال پاسخ صوتی
- کاملا واکنش گرا
- پنل تنظیمات پیشرفته
- قالب ایمیل اختصاصی
- قابلیت خصوصی کردن کل سیستم (فقط کاربرانی که از قبل عضو
سیستم بوده اند) - لایک کردن پاسخ ها و امتیاز به پاسخ دهنده
- امکان استفاده از پاسخ های ذخیره شده
- قابلیت امضا برای پاسخ دهنده ها
- ویرایشگر اختصاصی
- امکان تعریف تیم پشتیبانی
- همگام سازی شده با افزونه چند فروشندگی دکان
- قابلیت شخصی سازی
- امکان درج یادداشت برای تیکت
- امکان افزودن مقالات
- با بروزرسانی خودکار
- محاسبه زمان پشتیبانی محصول
- امکان افزودن فیلد های دلخواه به ارسال تیکت
و امکانات بی نظیر دیگر افزونه پشتیبانی آنلاین وردپرس فارسی
تیکتا که در ادامه با آن آشنا می شوید.
آنچه در ورژن های آینده اضافه خواهد شد
- اضافه شدن زیر دسته به دپارتمان ها (اضافه شده)
- افزونه پرداخت مبلغ برای ارسال تیکت و خدمات (در قالب یک
افزونه جداگانه آماده شده) - اعمال محدودیت بر روی دپارتمان خاص (اضافه شده)
- اضافه شدن ارسال نوتیفیکیشن ها با نجوا
- اضافه شدن افزونه مدیریت پروژه برای تیکتا
- اضافه شدن ابزارک آمار تیکت ها و آخرین تیکت های عمومی ارسالی
- ارسال تیکت به صورت مهمان
- همگام سازی با edd
- اضافه شدن فونت ایران یکان
- اتصال به ربات تلگرام
- تعریف سوالات متداول
- و امکانات بی نظیر دیگر
ممنون میشیم شما هم پیشنهادات خودتون رو برای ما ارسال
کنید
نظرات برخی خریدران در مورد تیکتا
دیگر امکانات افزونه تیکت پشتیبانی ویژه تیکت (تیکتا)
امکان ارسال پاسخ صوتی در افزونه پشتیبانی وردپرس
این افزونه از ارسال پاسخ صوتی پشتیبانی می کند و شما می توانید
با ارسال پاسخ صوتی به مشتریان در وقت خود صرفه جویی کنید
دارای پنل تنظیمات پیشرفته
تیکتا دارای تنظیمات پیشرفته ای است که در آن می توانید ویژگی های
مختلفی را فعال کنید که در هر ورژن امکانات جدیدی به آن اضافه
خواهد شد.
ارسال ایمیل اطلاع رسانی
در صورت ارسال تیکت جدید و یا پاسخ جدید ایمیل اطلاع رسانی به شما
ارسال خواهد شد تا در سریعترین زمان از آنها اطلاع پیدا کنید.
قابلیت خصوصی کردن کل سیستم
با این قابلیت شما می توانید به کسانی که در حال حاضر عضو سایت
شما هستند اجازه ارسال تیکت را دهید و امکان ارسال تیکت توسط عضو
جدید وجود ندارد.
قابلیت لایک کردن پاسخ ها
در تیکتا کاربران می توانند اگر از پاسخی خوششان آمد آن را لایک
کنند و پروفایل های لایک کننده در زیر پاسخ نمایش داده خواهد شد.
امکان افزودن بی نهایت عضو به تیم پاسخ دهنده
در افزونه پشتیبانی تیکتا شما می توانید بی نهایت پاسخ دهنده به
تیم پشتیبانی خود اضافه کنید.
سیستم اطلاعیه
در تیکتا سیستم، اطلاعیه ها را به مدیر و پاسخ دهنده نشان خواهد
داد تا چیزی از دست نرود.
قابلیت تغییر رنگ و شخصی سازی
در این سیستم می توانید به راحتی رنگ های دلخواه خود را جایگزین
رنگ های پیش فرض نمایید تا استایل مطابق دلخواه شما شود.
قابلیت ضمیمه کردن فایل
در تیکتا کاربر و مدیر می توانند هر تعداد فایل را ضمیمه تیکت
کنند.
امکان جستجوی ایجکس
در جستجو، کاربران می توانند همزمان در تیکت ها و مقالات کلمه
مورد نظر خود را پیدا کنند.
قابلیت استفاده به عنوان افزونه پشتیبانی ووکامرس
از امکانات موجود این افزونه پشتیبانی آنلاین وردپرس می توان به
همگام بودن با ووکامرس اشاره کرد.
امکان درج یادداشت برای تیکت و مشتری
امکان خوب دیگر تیکتا امکان افزودن یادداشت برای کاربر خاص یا
تیکت است تا اگر به پاسخ دهنده دیگری ارجاع داده شد از روند
کارهای انجام شده اطلاع پیدا کند
امکان مشخص کردن پاسخ نامناسب
شما می توانید پاسخی که می خواهید کاربران عمومی نبینند را علامت
بزنید تا در لیست پاسخ ها قابل رویت نباشد.
قابلیت ستاره دار کردن تیکت
شما می توانید تیکت های مورد نظر خود را ستاره دار کنید تا در
اولویت کار شما قرار بگیرند.
به روز رسانی دائم افزونه پشتیبانی آنلاین وردپرس
با استقبال بی نظیر کاربران فارسی زبان از این افزونه پرکاربرد
تیم طراحی و برنامه نویسی فارس تم را بر آن داشته است که در هر
مرحله علاوه بر بهبود، نظرات کاربران مختلف را نیز در به روز
رسانی ها دخیل کند. به همین دلیل است که از شما درخواست می کنیم
که در بخش نظرات ایده ها و نیاز های خود را مطرح کنید تا افزونه
پشتیبانی تیکت وردپرس روز به روز کاملتر شود.
نمایش افزونه پشتیبانی تیکتا در منوی ووکامرس
تصاویر تنظیمات افزونه پشتیبانی تیکتا
سوالات متداول در مورد افزونه وردپرس تیکتا
آیا می توان افزونه تیکتا را در چند سایت استفاده
کرد؟
خیر، افزونه با لایسنس فعال می شود و تنها قادر به فعالسازی بر
روی 1 سایت هستید
افزونه از چه ورژن های php پشتیبانی میکند؟
ورژن 5.6 تا 7.2 را پشتیبانی میکند
وقتی تلگرام هست چرا من باید از افزونه پشتیبانی تیکتا
استفاده کنم؟
همانطور که در داستان تولد تیکتا در بالا توضیح دادیم
پشتیبانی به صورت همزمان 5 نفر به بالا کار پشتیبانی در تلگرام یا
واتس آپ را برای شما کاملا طاقت فرسا خواهد کرد و می بینید ساعت
ها تنها وقت خود را برای پشتیبانی لحظه ای از مشتریان گذاشته اید
و به بقیه کارهای سایتتان نرسیده اید در صورتی که با افزونه
پشتیبانی شما می توانید ابتدا کارهای مهم خود را انجام داده و سپس
در فرصت مناسب به تیکت های مشتریان پاسخ دهید اینطور هم شما خسته
نخواهید شد و هم وقت شما تلف نشده و هم مشتری راضی است و این سود
برد برد خواهد بود.
آیا این افزونه از ووکامرس و دکان هم پشتیبانی
میکند؟
بله، و گزینه ای در منوهای ووکامرس برای دیدن و ارسال تیکت اضافه
خواهد کرد
آیا می توانم مدیریت تیکتا رو هم ببینم؟
متاسفانه به دلایل امنیتی امکان این مورد وجود ندارد
ولی ما در ویدیو معرفی که در ابتدای توضیحات قرار داده ایم همه
امکانات تیکتا را معرفی کرده ایم و شما می توانید مدیریت را به
صورت کامل ببینید
من از فروشندگان زیادی قالب خریده ام ولی بعضی پشتیبانی
نمی کنند از کجا بدانم شما اینطور نیستید؟
اگر در کامنت های محصولات ما نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد ما
در سریع ترین زمان ممکن به تیکت های مشتریان پاسخ می دهیم و همه
مشتریان ما راضی هستند و مطمئن باشید که ما شما رو تنها نمی زاریم
فرق افزونه پشتیبانی تیکتا با دیگر افزونه های پشتیبانی
در چیست؟
همه مزیت های بی نظیر تیکتا در بالا ذکر شده است و نیاز به دوباره
گویی نیست و ما به نکات ریز دیگر اشاره می کنیم
یکی از بهترین ویژگی های افزونه پشتیبانی تیکتا ایرانی بودن آن
هست این یعنی که شما با طراح محصول کاملا دسترسی دارید و می
توانید مشکلات خود را با او در میان بگذارید و همچنین امکاناتی که
فکر می کنید کار را برای هم شما و هم دیگر کاربران را راحت میکند
را با او در میان بگذارید تا در آپدیت ها اعمال کند
اولین نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که تیم ما خود هر
روز از افزونه پشتیبانی تیکتا استفاده میکند و این کمک میکند که
نقاط ضعف محصول را در حین کار ببینیم و برای هر چه بهتر کردن آن
تلاش کنیم
دومین نکته این هست که ما برنامه دراز مدتی برای تیکتا در نظر
گرفته ایم که به مرور زمان در آپدیت ها منتشر می کنیم و مطمئن
باشید که این افزونه بهترین افزونه پشتیبانی دنیاست
آخرین بروزرسانی های افزونه تیکتا
نگارش نسخه 5- (1399/10/01) ارسال پیامک با الگو اضافه شده (در حال حاضر شرکت هایی که از این مورد پشتیبانی میکنند فعال هستند) از این پس می توانید در تنظیمات مشخص کنید که اگر تیکتی بسته شد ضمیمه های ان بلافاصله پاک بشن از این پس می تونید تنظیم کنید که اگر فلان روز خاص از ارسال ضمیمه گذشت به صورت خودکار پاک سازی شود از این پس می توانید کاری کنید که لینک تیکت تنها با شناسه باشه و عنوان تیکت در لینک نباشد از این پس می توانید تنظیم کنید که پاسخ دهنده قادر به پاک کردن تیکت نباشد از این ورژن اطلاعیه های کاربر نیز به صورت ایجکس بروزرسانی می شود و نیاز به رفرش صفحه نیست حل مشکل ارسال تیکت توسط فروشنده و نمایش لیست تیکت های ارسالی بخش ذخیره تنظیمات تعمیر شد رفتن به صفحه اصلی به هدر مدیریت و پاسخ دهنده ها اضافه شده حل برخی باگ های گزارش داده شده افزونه پرداخت تیکتا بروزرسانی شده و حتما پس از بروزرسانی تیکتا افزونه پرداخت تیکتا رو نیز به روزرسانی کنید نگارش نسخه 4- (1399/07/13) مشکلات مربوط به ارسال تیکت از پاسخ دهنده به کاربر حل شد ارسال تیکت از طرف فروشنده اضافه شد از این پس می توانید در تنظیمات دسته دلخواه اجباری بودن انتخاب محصول را غیرفعال نمایید(تنظیمات هر دسته) به ارسال تیکت از طرف مدیر به کاربر انتخاب دسته و بخش نیز اضافه شد از این پس زمانی که تیکت چند پاسخ دهنده دارد به همه پیامک و ایمیل ارسال خواهد شد از این به بعد می توانید در تنظیمات تیکت، دکمه بستن تیکت، برای کاربر را مخفی کنید(تنظیمات سیستم -> تنظیمات تیکت) از این به بعد می توانید مشخص کنید که کاربر بعد از خروج به چه لینکی هدایت شود (تنظیمات سیستم -> سفارشی سازی) از این به بعد کاربر می تواند تیکت را به صورت صوتی ایجاد نماید از این به بعد برای امنیت و سرعت بیشتر تیکتا تنها در PHP ورژن 7.2 به بالا منتشر خواهد شد مشتریانی که محصول رو از استچین تهیه کردند از این به بعد می تونید با افزونه بروزرسان راستچین تیکتا رو بروز کنید نگارش نسخه 3.5- (1399/04/20) هماهنگی تیکتا با افزونه دیجیتس و ووکامرس (از این به بعد کاربرانی که از طریق این افزونه ها ثبت نام کردند هم می توانند از طریق تیکتا وارد شوند) از این به بعد تیکتا تنها بر روی php 7.1 و php 7.2 به بالا کار خواهد کرد حل برخی مشکلات ظاهری
نگارش نسخه 3.4.6- (1399/03/15) حل مشکل ذخیره نشدن تنظیمات حل مشکل باز نشدن تیکت برای پاسخ دهنده در زمانی که چند پاسخ دهنده به تیکت اختصاص داده شده است حل مشکل خطای تاریخ پشتیبانی در ویرایش سفارش ووکامرس حل مشکل لیست محصولات خریداری شده در فرم ارسال تیکت جستجو هدر بهبود پیدا کرد حل مشکل ارجاع به پشتیبان در صفحه تیکت مدیر و پاسخ دهنده حل مشکل با افزونه گراویتی فرم حل مشکل ضروری بودن انتخاب محصول که در ورژن اخیر رخ داده بود حل مشکل مکان لوگو زمانی که کاربر هنوز وارد نشده است حل مشکل تغییر وضعیت با ارسال یادداشت حل مشکل افزودن مقاله در ویرایشگر در مرورگر کروم حل مشکل پیام خصوصی در تیکت عمومی از این پس لینک ضمیمه ها هم در ایمیل اطلاعیه نمایش داده خواهد شد از این پس می توانید در تنظیمات افزونه تیکتا کاری کنید که ایمیل و شماره همراه در پروفایل کاربر ضروری نباشد اطلاعیه ها برای کاربر جدید به صورت پیشفرض فعال خواهد بود حل مشکل دسته های مقالات اضافه شدن دکمه بستن تیکت به صفحه تیکت کاربر