ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مدل های تصویر سازمانی و وفاداری مشتریان
توضیحات : ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مدل های تصویر سازمانی و وفاداری مشتریان (فصل دوم) در 57 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : -1- مقدمه علاقه مدیران و محققان در جهت اندازه گیری و کمی کردن تصویر به دهه 1970 بر می گردد.اینگونه مطالعات اغلب بر تصویر سازمانی [1] از دیدگاهی چند بعدی تمرکـز مـی کردنـد. سـپس در دهـه 1980 تعداد زیادی از مطالعات جهت شناسایی ابعاد صـحیح تـصویر از طریـق تکنیـک هـای چنـد متغیـریصورت گرفتند.(فلاویان و همکاران [2] ،2004) مطالعات بلیمروگریستر [3] (2006) بیانگر اینست که تصویر سازمانی یکی از ابعاد بازاریابی سازمانی است. به زعم بلیمروگریستر (2006) مفهوم سازی یکی از ابعاد بازاریابی سازمانی است و تصویر سازمانی