ادبیات نظری تحقیق بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری
توضیحات : ادبیات نظری تحقیق بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب در 31 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. فهرست مطالب و بخشی از متن : بازاریابی و مدیریت آن اصل اول : گرایش تولید اصل دوم : گرایش محصول اصل سوم: گرایش فروش اصل چهارم: گرایش بازار یابی اصل پنجم : گرایش بازار یابی اجتماعی – سیر تکامل بازاریابی و اهمیت آن برای سازمانها – اهمیت بازاریابی بین المللی در عصر اینترنت 1) صادرات الف) صادرات مستقیم ب) صادرات غیرمستقیم