پیشینه و مبانی نظری تجارت الکترونیکی و نظام توزیع کالا

دانلود فایل

پیشینه و مبانی نظری تجارت الکترونیکی و نظام توزیع کالا

1595423392 8524 - پیشینه و مبانی نظری تجارت الکترونیکی و نظام توزیع کالا

توضیحات : پیشینه و مبانی نظری تجارت الکترونیکی و نظام توزیع کالا در 52 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : 2-1)مقدمه هرچند انقلاب دیجیتال با ارائه فناوری های موردنیاز باعث تحقق تجارت الکترونیکی می شود ،اما در حال حاضر دلیل اصلی سازمان ها برای استفاده از تجارت الکترونیکی ،فشارهای ناشی از محیط کسب و کار است. عوامل اقتصادی،حقوقی،اجتماعی و تکنولوژیکی باعث ایجاد محیطی کاملاً رقابتی شده اند که در آن مصرف کنندگان قدرت بیشتری دارند.این عوامل محیطی را می توان به سرعت و گاهی اوقات به روشی قابل پیش بینی تغییر داد.شرکت ها باید سریعاً هم به مشکلات و هم به فرصت های حاصل از محیط جدید کسب و کار عکس العمل نشان دهند.چون روند تغییرات و سطح بی ثباتی رو به رشد است