پیشینه ومبانی نظری هوش بازاریابی
![پیشینه ومبانی نظری هوش بازاريابي 1558083080 5739 - پیشینه ومبانی نظری هوش بازاريابي](https://file24.ir/temp/image/1558083080_5739.jpg)
فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه ومبانی نظری هوش بازاریابی دارای 48 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA) نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری:: فهرست مطالب: هوش بازاریابی 2-2-4-1.مشخصات هوش بازاریابی 2-2-4-2-1.کشف مشتریان بالقوه 2-2-4-2-2.مدل سیکل هوش بازاریابی 2-2-4-2-4.جمعآوری اطلاعات 2-2-4-2-5.سنجش اعتبار و صحت اطلاعات 2-2-4-2-6.بررسی دادهها، ارزیابی و تفسیر 2-2-4-2-7.منتشر کردن 2-2-4-3.خصوصیات متخصصان هوش بازاریابی