پژوهش سنجش کیفیت خدمات الکترونیک بانک صادرات ایران در شهر مشهد
پژوهشی با عنوان سنجش کیفیت خدمات الکترونیک بانک صادرات ایران در شهر مشهد بصورت کامل و با فرمت ورد چکیده: در این پژوهش، در ابتدا به کلیات تحقیق پرداخته شد. موضوع مورد بررسی این پژوهش، «سنجش کیفیت خدمات الکترونیک بانک صادرات ایران در شهر مشهد» می باشد. در جهت تحقق این هدف 7 فرضیه برای تحقیق تنظیم گردید و شاخصهای مربوط به آنها مشخص شدند. روش تحقیق ما روش توصیفی از نوع پیمایشی بود و جامعه آماری ما «کلیه مشتریانی که در یکی از شعب بانک صادرات ایران در سطح شهر مشهد دارای حساب بوده و تا کنون حداقل یکبار از خدمات الکترونیک بانک صادرات ایران استفاده کردهاند» تعیین گردید. با توجه حجم جامعه آماری و پراکندگی کاربران در سراسر کشور