پژوهش دسته بندی متغیرهای وبکوال بر اساس مدل کانو جهت ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی بانک تجارت در شهرستان سبزوار
پژوهشی با عنوان دسته بندی متغیرهای وبکوال بر اساس مدل کانو جهت ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی بانک تجارت در شهرستان سبزوار با فرمت ورد چکیده: این پژوهش با استفاده از مدل وبکوال، عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک تجارت در شهرستان سبزوار که از خدمات اینترنتی این بانک، جهت انجام امور بانکی خود استفاده می نمایند را بررسی نموده و در مرحله دوم با استفاده از مدل کانو این عوامل را از نظر درجه اهمیت برای این مشتریان دسته بندی نموده و پیشنهاداتی برای رفع مشکلات موجود و بهبود وضعیت خدمات این بانک در بخش اینترنت بانک ارائه می نماید. دوازده مشخصه مورد بررسی در مدل وبکوال شامل ( سهولت درک شده، عملیات شهودی، اطلاعات متناسب، ارتباطات مناسب، اعتماد، زمان پاسخ گوئی،