پژوهش تاثیر زنجیره تأمین مدیریت شده بر تصویر نام تجاری در مصرف کنندگان لبنیات شهرستان مشهد
پژوهشی با عنوان تاثیر زنجیره تأمین مدیریت شده بر تصویر نام تجاری در مصرف کنندگان لبنیات شهرستان مشهد با فرمت ورد چکیده: در حالی که شرکت ها در نظر عموم از نظر فعالیتهای تبلیغاتی آزاردهنده شده اند، آن دسته از ویژگی های محصول که مزایای اصلی آن را نشان می دهد، مرکز فرایند خلق تصویر نام تجاری هستند که توانایی آنها در ارضاء نیازهای خریدار یعنی هسته اصلی شکل گیری تصویر در ذهن وی است بنابراین جایی که محصول با محصول ارائه شده از طرف رقبا تفاوت کاربردی دارد وزن عوامل خلق تصویر مناسب از کالا نسبت به دیگر عوامل ایجاد هویت نام تجاری سنگین تر است. جهت استفاده از این عوامل تصویرساز و جهت رسیدن به مزیت های