پژوهش بررسی رابطه بین کیفیت ارائه خدمات، میزان رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بیمه با استفاده از روش تحلیل مسیر
پژوهشی با عنوان بررسی رابطه بین کیفیت ارائه خدمات، میزان رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بیمه با استفاده از روش تحلیل مسیر بصورت کامل و با فرمت ورد چکیده: رضایتمندی اغلب به عنوان یک الگوی بازاریابی معمولی در عملکرد یک سازمان استفاده شده است. سازمانهای امروزی درصدد شناسایی و مدیریت روشها و الگوهای مؤثر ایجاد وفاداری میباشند، تا با تأمین انتظارات مشتریان فراتر از ارضای نیاز اولیه آنها رفته و به ایجاد وفاداری از طریق ایجاد ارتباطی بلندمدت، دو جانبه و سودآور باشند. تحقیق حاضر رابطه بین کیفیت ارائه خدمات محسوس و نامحسوس، میزان رضایت و وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان در صنعت بیمه کشور مورد بررسی قرار گرفته است. جامعه آماری این تحقیق را بیمه گذاران استفاده کننده از خدمات بیمه ای شرکت