پژوهش بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سازمانی از طریق بازارگرایی (مطالعه موردی: استان های خراسان(شمالی.رضوی.جنوبی) سازمان بیمه سلامت ایران
پژوهش با عنوان بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سازمانی از طریق بازارگرایی (مطالعه موردی: استان های خراسان(شمالی.رضوی.جنوبی) سازمان بیمه سلامت ایران با فرمت ورد چکیده: هدف تحقیق حاضر بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سازمانی از طریق بازارگرایی در سازمان بیمه سلامت ایران بود. روش تحقیق توصیفی-پیمایشی و قلمرو زمانی سال 1393 است. جامعه آماری کلیه کارکنان (343 نفر) شعب مراکز استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی انتخاب شد. با توجه به حجم جامعه در دسترس و فرمول نمونهگیری کوکران حداقل حجم نمونه تعداد 150 نفر تعیین شد. در راستای تحقق هدف محوری تحقیق چهار فرضیه مطرح شد. جهت آزمون فرضیه های تحقیق از مقدار احتمال (T-value) حاصل از برازش مدل در حالت معنی